23 Temmuz 2016 Cumartesi

Üç Mevsimlik Hediyem... Kızım

Meleğim...
14/02/2015 sabahı varlığını öğrendik. 
10/10/2015 saat 07:20'de seninle birlikte dört kişilik bir aile olduk.
06/06/2016' da o güzel başının içinde koca bir tümör olduğunu öğrendik.
10/06/2016 saat 14:02' de melek oldun.




Bugün 43 gün oldu. Sen yoksun. Çok acı çekiyorum Zeynep öyle böyle değil. Her sabah uyandığımda aynı acı. Gözlerimi açmak istemiyorum çünkü gözümü açınca seni görmek istiyorum göremiyorum delirecek gibi oluyorum. İçimden tekrarlıyorum " Zeynep yok Zeynep yok" sonra açıyorum gözümü. Kalksam hayata kaldığım yerden devam edemiyorum. Yatsam yatamıyorum. Özleminden çıldırıcak gibi oluyorum. Hala inanamıyorum. 
Çok yarım kaldık Zeynep hatta yarım bile değil daha çok başındaydık herşeyin. "Anne" bile demeden uçtun gittin kollarımdan. 
Dört mevsim var Zeynep. Seninle üç mevsim yaşayabildik. Bir yaz bile yaşayamadık. Ben 8 ay boyunca bir melekle yaşadım ve meleğim asıl mekanı olan cennete uçtu. Meğer bana 8 aylık bir hediyeymişsin güzel kızım. İyi ki seni tanıdım iyi ki senin annen oldum. Seni çok sevdim. Ömrümün sonuna kadar çok sevicem. Seni düşünmediğim özlemediğim bir gün bile olmayacak. Birgün kavuşucaz pamuk prensesim. Benim güzeller güzeli yavrum. Nurlar içinde uyu.

3 yorum:

  1. Minik prensesimiz çoook güzeldi ve o hep o güzelliği ile saflığı ile kalacak hatıralarımızda, 8 aylık hediyene çok iyi baktın sen gönlünü ferah tut... Zeynep yok diye bir şey yok, Zeynep var her yerde sadece biz göremiyoruz dokunamıyorız... O şimdi en güzel yerde...

    YanıtlaSil
  2. merabaaaa. aramıza hoşgeldiniiiiz. başınız sağolsun. çok da güzelmiş zeynep sahiden de. çok güzel ifade etmişsiniz duygularınızı ki :)

    YanıtlaSil