10 Ağustos 2016 Çarşamba

Her Şey Burada Sen Nerdesin?






Meleğim Canım Kalbim Ruhum

Önü elma lekesi olmuş kıyafetlerin, hiç giyemediğin yazlık elbiselerin, o güzel ellerini dokunduğun oyuncakların, o güzel dilinin değdiği emziğin, bebek deterjanın, buzlukta hiç yiyemediğin minik minik köftelerin, oturduğun koltuklar, yattığın yataklar, başını koyduğun yastıklar, yastıklara dökülmüş saçların, kedi gibi yakalamaya çalıştığın balkon camının ipi, tutup yapraklarını kopardığın çiçek, oynadığın tv kumandası, yemek yedirirken kafama koyup seni güldürdüğüm süzgeç, bir-iki-üçççç diye damlatınca gülüp ağzını hemen açtığın yarım D vitamini şişesi, yarım kalan şampuanın, kremin, güzel saçlarına taktığım tokalar, güzel pofidik beyaz ayaklarına giydirdiğim çoraplar, patikler, salonda bakıp güldüğün ayna, seni sekiz ay taşıyan kollarım...

Her Şey Burada Zeynep Hepsi Burada
Sen Yoksun
Nerdesin?

8 yorum:

  1. Ablacığım internette tesadüfen denk geldim yazılarına. Allah yardımcın olsun. Seni hiç tanımayan bir kardeşin olarak yanında olduğumu söylemek istedim...

    YanıtlaSil
  2. O güzelliklerin hepsi kaldı,Zeynep'imiz gitti. Ama şöyle düşünelim bize ne kadar güzel anılar bıraktı. O hala bizimle yaşıyor sadece bedeni bizimle değil. O candı,o pamuktu,o narinimiz,değerlimizdi. Bende çok özlüyorum. Bizim evde oynadığı yumuşak toplar,uyuduğu koltuk,altını değiştirdiğimiz yer,camın önünden abilerini bekleyişimiz. Meğer bize kısa gelen 8 ayda ne kadar çok şey biriktirmişiz���� Işıklar içinde olduğunu biliyorum Zeynep'im rahat uyu teyzem��������

    YanıtlaSil
  3. Öyle üzüldüm, öyle ağladım ki okuduktan sonra gece uyuyamadım hala da tutamıyorum kendimi:( Sizi tahmin bile edemiyorum ama biliyorum acıyı veren Allah'ım sabrını da verir🙏🏻 Kendinizi ne olur suçlamayın "daha erken anlayabilir miydik?" demişsiniz ya, bizler aciziz, O, ol diyor ve oluyor. O dünyaya getiriyor, O alıyor. Anneannemin de üçüncü çocuğu, Gündüz Dayım henüz 6 aylıkken ölmüş, sonra annem doğmuş, tüm evlatları bir yana annem anneannemin yanına kalanı oldu. Birlikte yaşıyorlar. Sizin de bir oğlunuz varmış Allahım ona uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
    Keşke elimden bir şey gelse de acınızı hafifletebilsem.
    Allah yardımcınız olsun🙏🏻
    Bir başka anne...

    YanıtlaSil
  4. Güzel Zeynep , boncuk gözlü Zeynep….
    Hepimizin boynu bükük kaldı güzel kızım en çok da canım arkadaşım annenin , birtanecik abinin ve gözünün içine bakan babanın…
    8 aylık ömründe hepimizin yüreğine güzelce dokundun, hepimizin meleği oldun Zeynep… Doğduğun gün hastanede annenin kucağında seni ilk gördüğümde ne kadar huzurlu bir bebek dedim … Kıpkırmızı tombul yanakların , sırma saçların , cennet kokunla annenin kucağında duruyordun öylece öpmeye kıyamadım ; kokladım…Bu kadar erkek çocuklu bir arkadaş topluluğuna göz bebeği bir prenses daha geldi demiştim… Beklenmedik bir hastalıkla ,beklenmedik bir anda ayrılmak zorunda kaldık güzel kızım…. Allah seni cennetine aldı kuzum . Boncuk gözlerin orada da gülüyordur eminim , sırma saçların taranıyordur, ağrın sızın yoktur, en güzel yerlerde bakılıyor,en güzel yerlerden bakıyorsundur….
    Canım arkadaşım Allah sabrınızı arttırsın demekten başka söyleyecek söz bulamıyorum derdi veren Rabbim dermanını da sabrını da verecek inşallah. Ne söylesek teselli bulmaz kavrulan kalbin ama bil ki sen çok iyi ve çok güçlü bir annesin ….hiç kimse senden daha iyi bakamaz, daha iyi bir anne olamazdı boncuk gözlü kuzuna..Pişman olacağın hiç bir şey yapmadın Çiğdemim ,elinden gelenin en iyisini yaptın , yaptınız . Ama kaderin önüne geçilemiyor canım arkadaşım. Bil ki her zaman yanındayız,keşke acını bir nebze olsun hafifletecek bir şey gelse elimizden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim desteğinizi hep hissediyorum. Sizi eskisi gibi güldüremem belki artık ama zamanla daha iyi olucam diye umuyorum. Elele atlatıcaz bu zor günleri inşallah

      Sil
  5. Canımmm....Zaman ilaç olacak inşallah, Allah sabrını verecek.Tüm ailen, arkadaşların , sizi tanıyan ve tanımayan herkes desteğiniz olacak. Yeniden güleceksiniz inşallah... Beraber atlatacağız canım.Ne zaman istersen ,nasıl istersen her zaman yanında olacağız.

    YanıtlaSil