22 Eylül 2016 Perşembe

Çok Özledim







Seni Çok Özledim Zeynep
Çok yoruldum annecim
Sensiz yaşamaya çalışmaktan çok yoruldum
Doğum günün yaklaşıyor. Canım çok acıyor.
Dayanamıyorum.
Olanları anlayamıyorum. 
Ne yapacağımı bilemiyorum.
Evde ağlıyorum. İş yerinde ağlıyorum.Yollarda ağlıyorum. 
Cuma gittiğin için Cuma günlerini, Cumartesi seni toprağa koyduğum için Cumartesileri, Pazartesi beynindeki tümörü öğrendiğim için Pazartesileri sevmiyorum. 
Ayın 10 unda gelip 10 unda gittiğin için 10 rakamını sevmiyorum.
"Beyin" lafı geçince kötü oluyorum. "Beyin" resmi görünce kötü oluyorum. 
"Kalp" denince kötü oluyorum. Senin minicik kalbinin nasıl durduğunu düşünüyorum. Ölüyorum sanıyorum ölemiyorum.
İyi değilim annecim. Ben sensiz hiç iyi değilim. 
Pamuk ellerini, ayaklarını, düğme burnunu, ağzını, o kibar gülüşünü, karbeyaz tenini, mis kokunu, boncuk gözlerini, tırnaklarını, herşeyini özledim. 
Babanla gözgöze geliyoruz bazen. Baban "Zeynep'e mi gitmek istiyorsun?" diyor. "Evet" diyorum. 
"Zeynep'e gidelim."
Sana geliyoruz. Dua ediyorum. Mezar taşını öpüyorum. Sana arkamı dönüp geliyorum sonra. Seni orda bırakıyorum. Elimi tutmadan uyuyamayan kızım toprağın altında bensiz uyuyor.  
Yanıyorum. Nefes alamıyorum.
Seni Çokkk Seviyorum.
Yardım et Allahım
Sabır Sabır....

18 yorum:

  1. Evlat acısı dünyanın en zor seyidir belkide ..
    Bebeğin küçük bir prenses olarak gitti bi de öyle dusunun şuan o Allaha dua ediyor annemi babamı kardeşimi cennetine al diye..
    Ölümün hiç bir şekilde tesellisi olamaz biliyorum. İnsan sevdiği insanı kaybettiği gün sanki dünya başına yıkılır bilirim bende sevdiğimi kaybettim çok zor..
    Allah size ve esinize sabır versin
    Minik güvercin olan Zeynebe selamlar olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Çok zor çok. Allah düşmanıma vermesin

      Sil
    2. Allah size de sabırlar versin Başınız sağolsun

      Sil
  2. merabaaağ. ilk yazınıza yazmıştııım. diğer blogunuza daaa bugüün :) şimdi de blogumda tanıttım birazcık siziii. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak biraz rahatlattığı için yazıyorum aslında kendim için.Teşekkür ederim

      Sil
  3. Rabbım sabırlar versin size ve eşinize gözlerim doldu okurken:( kelimelerin hepsi boğazıma bir düğüm oldu Başınız sağolsun minik Zeynep'in mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah sabır versin okurken tüylerim diken diken oldu. Rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın ..

    YanıtlaSil
  5. Blogunuza girdiğimde ve yaşadıklarını gördüğümde gerçekten çok üzüldüm acıların en büyüklerinden birini yaşamışsınız Allah size sabır ve metanet versin malesef ki hayat devam ediyor :(

    YanıtlaSil
  6. Ne söylenir ki? Biliyorum ki bizler ne söylersek söyleyelim acınızı hafifleyemeyeceğiz. Ama şunu bilmenizi isterimki acınızı tamamen yüreğim de hissettim 😔. Başından sonuna okuduğum zeynebin hikayesin de gözyaşlarımı tutamadım. 😔 Sevdiklerini kaybetmek hele de evladını kaybetmek çok zor 😔. Zeynep için yazdığınız bütün yazıları okudum Rabbim sabır versin sizlere 😔. Başka acılar göstermesin. Onur'unuza uzun ve sağlıklı bir ömür versin sizlere bağışlasın Rabbim onu.

    YanıtlaSil
  7. Ne söylenir ki? Biliyorum ki bizler ne söylersek söyleyelim acınızı hafifleyemeyeceğiz. Ama şunu bilmenizi isterimki acınızı tamamen yüreğim de hissettim 😔. Başından sonuna okuduğum zeynebin hikayesin de gözyaşlarımı tutamadım. 😔 Sevdiklerini kaybetmek hele de evladını kaybetmek çok zor 😔. Zeynep için yazdığınız bütün yazıları okudum Rabbim sabır versin sizlere 😔. Başka acılar göstermesin. Onur'unuza uzun ve sağlıklı bir ömür versin sizlere bağışlasın Rabbim onu.

    YanıtlaSil
  8. Allah sabırlar versin. Yaşamayan elbette bilemez. Rabbim yaşadığınız acıları elbette mükafatlandıracaktır. Bir meleğiniz var cennette. Allah yardımcınız olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Tekrar kavuşacağınız sonsuz hayatı düşünün. Size şefaat edecek zamanı.

    YanıtlaSil